keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Posti

a.) Mitä palveluja postilla on verkossa?

Kuljetukset: Autorahti, lento-ja merirahti, tullaus ja huolinta, kuljetusten hallinta sekä paketit.

Varastointi: Lisäpalvelut, toimitusketjun ratkaisut sekä palvelut Venäjällä.

Kirjeet ja markkinointi: Suoramarkkinonti, kirjepalvelut sekä julkaisut.

Verkkokaupan ratkaisut: Pakettitoimitukset Suomeen sekä verkkokauppaa Venäjälle.

b.) Mikä on frankeeraus?

- Se tarkoittaa postileimaa.

c.) Mikä on postimaksukoneen toiminta periaate?

-Toimintaperiaateena on se että,  postimaksukone tekee postileiman aina oikealla hinnalla lähetykseen(korvaa postimerkin).

Mitä hyötyä siitä on yritykselle?

- Postimaksukoneen avulla yritys säästää aikaa sekä rahaa. Postimaksukonetta käyttämällä yritys saa käyttöönsä laajan valikoiman erilaisia lähetysvaihtoehtoja, Sisäänrakennetun vaa'an avulla postimaksukone punnitsee postin nopeasti ja tarkasti.

Linkki postimaksukoneeseen: http://www.postitella.fi/resources/public//Kuvat//DM50.jpg 

d.) Mielestäni tärkeimpiä palveluita on kuljetuksissa autorahti, tullaus sekä huolinta, koska on hyvä, että on mahdollista saada luotettavaa sekä nopeaa palvelua ovelle saakka. Ja tullauksen/huolinnan avulla saa varmistettua kansainvälisten lähetysten perillemeno jne. Paketit on myöskin hyvä palvelu, on kätevää kun on pakettiautomaatteja joista saa nopeasti ja helposti haettua paketin. Kirje on tuttu ja turvallinen vaihtoehto, Suoramarkkinointi on helppo tapa tavoittaa asiakkaat ja saada uusiakin asiakkaita.

e.) Priority-kirje kohtuullisen hintainen ja lyhyt jakeluaikainen. Economy-kirje on edullisempi ja se on tarkoitettu lähetyksiin joilla on enemmän toimitusaikaa. Suurikokoiset Maksikirjeet voidaan lähettää joko Priority tai Economy-kirjeen nopeudella.

Ensimmäinen kirje


Toinen kirje


Kolmas kirje





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti