Mitä uutta opit markkinointiviestintä projektin toteuttamisesta, jota et tiennyt ennen opintojaksoa?
- Opin mainosten tekemistä ja suunnittelua, en olisi uskonut että mainoksen kohdentaminen ja sen näkyminen mainoksessa olisi niin vaikeaa.
Mitä tiesit jo ennestään?
- Tiesin että mainoksesta tulee saada selville mitä tuotetta mainostetaan. Liikaa sisältöä ei tule kuitenkaan olla. Tiesin myös jo Fb sekä Youtube mainonnasta.
Mitkä ovat markkinoitiviestintä projeketin vaiheet ja mitkä vaiheiden tärkeimmät pointit?
- Kun suunnitellaan tuote, värimaailma tulee olla samanlainen, kohderyhmä kannattaa miettiä tarkasti ja sen pohjalta suunnitella markkinoitavaa tuotetta.
Mitä ajatuksia/ideoita oppimiasi sinussa herätti?
- Positiivisia ajatuksia, oli hyvä harjoitella ja suunnitella yhdelle tuotteelle mainoksia ja sen perusteella toteuttaa niitä.
Mitä jäi epäselväksi tai askarruttamaan?
- Kurssi oli mielestäni hyvä, sain kaiken tarvittavan tiedon.
Miten näet markkinointiviestinnän ja kampanijoinnin tulevaisuuden ja työkalujen sekä välineiden kehittymisen?
- Kehittyvät varmasti paljon tulevaisuudessa.
Mikä oli projektissa ja työskentelyssä hyvää, mitä kehitettävää siinä vielä on?
- Työskentely oli hyödyllistä ja erilaisiin mainostuspohjiin oli hyvä saada tehdä mainoksia, kohdentamista tuli myös ottaa huomioon. Kehitettävää ei mielestäni ole, kurssi oli kaikinpuolin hyvä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti