Ihmisiä voi sitouttaa hyvin facebook mainoksien avulla. Siinä on helppo kohdistaa, mainokset ovat mielenkiintoisempia kuvilla joita voi tehdä facebook mainoksiin. AIDA-kaava toimii facebookissa, ensiksi tulee saada huomio, mielenkiinto, saadaan ihmisissä heräämään jokin halu ja lopuksi saadaan heidät toimimaan. Mainoksessa kannattaa selekästi kohdistaa, niin sen saa helpoiten toimimaan. FBn uudelleen markkinointi on myöskin hyvä vaihtoehto, siinä asiakas tulee käymään sivustolla jonne asetetaan eväste. Kun eväste latautuu käyttäjän sivustolle facebook tunnistaa asiakkaan. Ja lopuksi voit kohdistaa mainonnan sivulla käyneisiin ihmisiin. Kannattaa ottaa ylös ihmiset jotka ovat käyneet sivuillasi ja voit mainostaa heille fb sivujasi. Keräämällä ne sivostollasi käyneet ihmiset tykkäämään sivustasi, saatat saada heistä vakioasiakkaita ja ostamaan enemmän tuotteita. Yhteystietojen pyytäminen kannattaa jotta voit ottaa heihin yhteyttä jos ovat kiinnostuneita verkkosivusi tuotteista. Voit siirtää myös koko asiakasrekisterisi facebookkiin ja mainostaa heille omaa facebook fanisivua ja saada tykkäyksiä, jolloin saadaan lisää sitoutettua.
Oma suunnitelma sitouttamiseen
Voisin tehdä facebookkiin kuvallisia mainoksia, sillä itseni mielestä ne ovat kiinnostavampia. Kohdistaisin kosmetiikasta/kauneustuotteista kiinnostuneet mainokseen. Evästeen lataaminenkin voisi toimia hyvin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti