- Tavoitteeni on lisätä Escada born in paradice hajuveden myyntiä. Toivon asiakkaiden tilaavan tuotetta ainakin 20kpl neljän viikon sisällä.
2) Keitä asiakkaasi ovat?
- Markkinoimani tuote on suunnattu 17-vuotiaasta ylöspäin. Tuoksun vuoksi, koska se on sen verran naisellinen.
3) Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet?
-Teen houkuttelevia mainoksia tuotteesta.
a.) Hajuvedestä on asiakkaille hyötyä jos haluaa kestävän, kesäisen, raikkaan sekä naisellisen tuoksun. Hajuveden pullon ulkönäkö on kauniin ja houkuttelevan värinen.
b.) Tuottettani saa edullisemmin kuin muista kilpailevista verkkokaupoista.
4) Mitä markkinointi keinoja käytät?
- Facebook on ainakin hyvä markkinointi keino, yritykselläni voisi olla oma ryhmä jossa voi mainostaa tuotetta.
- Naisten lehdissä mm. Cosmopolitan:issa, voisi mainostaa tuotetta näyttävästi ja mainoksesta löytäsisi helposti verkkokauppani osoitteen.
- Mainostukset blogeissa yhteistyön kautta.
5) Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille?
- Kyseinen hajuvesi erottuu muiden hajuvesien joukosta kauniin värisellä sekä näyttävän näköisellä pullolla.
- Hajuvesi on myös verkkokaupassani edullinen verrattuna muihin kilpaileviin verkkokauppoihin.
6) Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti?
- Tuotteeni on kesäinen, raikkaan hedelmäinen sekä naisellinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti