keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Kuka pelkää trollia?


Mikä oli videon trolli tapaus?
- Se että kuluttaja oli lähettänyt pila reseptejä, joista somessa oli tullut negatiivista palautetta.

Millaisia ajatuksia video herätti?
- Video oli ihan mielenkiintoinen ja somessa voi tapahtua mitä vaan, positiivisia sekä negatiivisia asioita.

Mitkä olivat tärkeimmät ja keskeisimmät näkökohdat aiheeseen
- Apetina oli järjestänyt somekokki kilpailun. Kilpailuun otettiin kolme julkisuudenhenkilöä jotka käyttävät paljon somea. Kuluttajat lähettivät kilpailijoille reseptejä, näin ihmisille tulisi tietoisuuteen reseptit sekä itse Apetina.Virheitä sattuu, mutta virheistä voi oppia ja viedä asiaa eteenpäin.

Mitä videosta voi oppia
- Digitaalisella puolella on hyvä huolehtia siitä, että rahaa on koko kampanjan ajan. Eli kannattaa olla läsnä ja katsoa somen perään. Prosesessit kuntoon eli kuka päättää mitä kukin tekee. Panostaminen yhdessä kilpailun sääntöihin. Kampanjaa suunnitellessa kannattaa miettiä käytännön neuvoja kuten rahallisesti ennakointi. Ei tarvitse luovuttaa heti jos jokin ei mene suunnitellusti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti