perjantai 13. marraskuuta 2015

Kampanijan kuvamaailma suunnitelma

1) Millaisia kuvia käytät? Mitä haluat saada niillä aikaan? Mitä haluat kuvan nähneen ihmisen ajattelevan? 

-Käytän kesäisiä ja raikkaita kuvia, haluan ihmisten kiinnostuksen heräävän sekä heille tulisi
tuoksusta raikas ja kesäinen vaikutelma.

2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella, niin saat viitteitä siitä, mitkä kuvat herättävät kapean kohderyhmäsi huomioin. 

- Kohderyhmälleni on tärkeää näyttää hyvältä ja huollitellulta. Uskon että kohderyhmäni kiinnostuisi mainoksista raikkaiden ja houkuttelevien kuvien/värien kautta.

3) Kuinka kampanijan identiteetti näkyy kuvissa? Mitkä identiteetin osa-alueet korostuvat kuvissa? 

- Värimaailma on samanlainen kuin tuotteessani, raikkaus ja kesäinen vaikutelma kuvastaa paljon tuotteeni tuoksua.

Etsi vähintään kolme 3 kuvaa, jotka sopivat kampanijaasi. Esittele ne blogissasi. Perustele niiden valinta blogissasi, vastaamalla yllä oleviin kysymyksiin.













Ensimmäisestä kuvasta tulee mieleen kesä ja se sopii hyvin markinnoimaani hajuveteen kesäisen tuoksun vuoksi.Värimaailma on myös hyvin samanlainen kuin tuotteessani. Kuvassa tulee myös esille hyvin kookoksen/hedelmällinen tuoksu. Kuva on siis hyvä valinta tuotteeni kuvaamiselle.











Toisessa kuvassa on hajuvedessä esiintyvä trooppinen kukka, hajuveden tuoksu on  myös kookoksen lisäksi ihanan kukkainen.











Viimeisessä kuvassa korostuu rentoutuminen "paradice:ssa" niinkuin hajuveden nimestä ilmenee. Värimaailma on samanlainen, pienellä hajuveden suihkauksella saa rennon sekä trooppisen tuoksun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti